Donnerstag, Dezember 08, 2005

Entschuldigung

Mijn excuses, ik heb mijn blog verwaarloosd. Int begin had ik hier tijd zat maar nu ist wel ewa minder. November was een drukke maand omdat ik 3 presentaties had. Een voor Internationales Management die ik alleen gedaan heb en die maar liefst 1uur geduurd heeft. Dan nog een voor Konsümgutermarketing samen met Herr Gutmann, het onderwerp was "Markenpolitik in VW-Konzern". En dan vorige week had ik voor het vak "Wirtschaftsdeutsch" een presentatie over een bedrijf dat we zelf mochten kiezen, ik heb het bedrijf INBEV gekozen. Van mijn eerste 2 presentaties weet ik nog geen punten maar die kerel van Internationales Management vond het heel goed. Die van Konsümgutermarketing da was wel de moeilijkste want wij zijn de enige buitenlanders in die klas maar hij zei toch dat het hem bevallen had.
Wirtschaftsdeutsch da was een raket van een presentatie want die Frau Knoop heeft mij maar liefst 20 op 20 gegeven!!! Da vond ik persoonlijk wel zaaalig en kheb haar ni moeten omkopen met Belgisch Bier of Schokolade ;-)

Kga is wa fotokes zoeken se.

1 Kommentare

geschrieben von Anonymous Anonym

ach so etwas du sollst dich nicht enschuldigen...du hast gut gearbeitet!
und wer kommt dieses weekend? just ja die mutti und die schwester :-)

6:49 PM  

Kommentar veröffentlichen

<< zu Hause