Dienstag, Oktober 25, 2005

Bizar voorval in het waskot

Vandaag voor de 2de keer een wasmachien ingestoken. De eerste keer waren het allemaal handoeken en keukenhandoeken. Nu was het al een stapje verder namelijk ondergoed en kousen. Kheb zo alle etiketjes van al mijn ondergoed liggen lezen en na lang twijfelen tussen 40 en 60 graden heb ik toch voor 60 graden gekozen. Dan het waspoeder in da potteke gedaan, da doe ik opt gevoel want er zat bij mijn wasprodukt geen maatbekertje bij.
Toen ik in de waskelder aankwam, waren alle wasmachines bezet. Nu er was er wel eentje al volledig klaar en er stond een lege wasmand naast het machien dus dan heb ik dat mooi uitgeladen en in die wasmand gelegd. Bovenop het machien lag ook nog was van iemand van de vorige keer. Dus da wordt daar wel meer gedaan. Het was het wasgoed van een meisje, da kon ik afleiden uit haar soort ondergoed.
Ok tot hiertoe niks gebeurd, ik steek mooi al mijne was in, zet het op voorwas en was en op 60 graden, ik steek mijn waskaart in da machien en er wordt 2 euro afgeboekt. Normaal duurt ne was iets van 1 uur. Nu toen ik terugkwam 2 uur later (kwas het bijna vergeten), stond mijn machien nog steeds te draaien. Deze keer wel op een volledig ander programma en op 95graden !!! Ik snapte er niks van, ik heb dan snel geprobeerd dat machien stop te zetten. Da lukte eerst zelfs ni maar na wa knopkes ingedrukt te hebben, ging het deurke eindelijk open. Ik denk dat ik net op tijd was want da stond nog maar int begin vant programma.
Mijn theorie is dat dat meisje boos is geworden omdat ik haar was in haar wasmand heb gelegd en dat ze uit wraak mijne was op 95graden heeft gezet. Ik heb spijtig genoeg ni uitvoerig haar wasgoed bestudeerd en kan ze dus waarschijnlijk ni terugvinden. Moest ik nu een pulleke ofzo nog in mijn visueel geheugen hebben opgeslagen en ik zie dan iemand lopen met da pulleke dan zou ik nog weerwraak kunnen maar da zal nu spijtig genoeg ni lukken. Wa ik nog frappanter vind is dat die waarschijnlijk zelfs 2 euro heeft geinvesteerd in haar wraakactie want da programma was helemaal opnieuw begonnen. Echt een zeer mysterieus voorval... Ik hoop dat ik dit trauma snel verwerkt heb want da wassen was al ni echt iets voor mij en nu helemaal ni meer...
Oh ja mijn was zag er opt eerste zicht goed uit maar ik heb nog geen enkele onderbroek of kous getest. Dat doe ik morgen.

7 Kommentare

geschrieben von Anonymous Anonym

ik zou kousen en onderbroeken niet samen wassen. Kousen =40° en donker; ondergoed =60° en licht. Behalve die paar donkere onderbroekskes : die steek je bij de kousen.
Manmanman: was ist denn passiert: für immer ein Rädsel

5:35 PM  
geschrieben von Anonymous Anonym

soory: anonymous =mutti

5:36 PM  
geschrieben von Anonymous Anonym

Ik kan me voorstellen dat je ff denkt "WTF" als je dat opmerkt, maar toch... Op zich is dat grappig: heel grappig zelfs ;).

6:26 PM  
geschrieben von Blogger dejerre

haha ... der brakke werde dör schon gestehen haben im klasse: mit einen viel zu kleinen unterbruch !

8:26 PM  
geschrieben von Anonymous Anonym

He Bram
Wie geht's ?
Hier auf Lessius alles toll.
Schöne geschichte von der Unterhosen.
Das soll dir eine Lektion sein.
In der Unterhosen von Mädchen schnüffeln. ;)
Anyway viel Spaß.
Grüßen Kristof

12:28 PM  
geschrieben von Anonymous Anonym

Jaja, es solt uns sehr freuden wann der Bram in die Schule kommt mit zu kleine Socken und Unterbruck.
Wir lächeln uns kaput.
Unkel Dirk, Tante Chris und Elise...
Hoffentlich sehen wir ihnen wann sie zurück in Belgien seit.
Freundliche grüssen vo, ihren unkel.

5:57 PM  
geschrieben von Anonymous Anonym

Hahahahahaha....de mysterie van het ondergoed....
Goeie titel voor een Harry Potter film...
Ge kunt uw onderbroeken ook altijd nog ne keer omdraaien hé :o)

Ciao

6:12 PM  

Kommentar veröffentlichen

<< zu Hause